مهتاب

پن۱: زمانی که در قاسم آباد بودم جویای احوالش از آشنایانش بودم.
پن۲: در همین اواخر گاه پیرزنی از همان روستا به خانهمان میآمد می گفت مهتاب پیر و از کارافتاده شده است.

پن۱: زمانی که در قاسم آباد بودم جویای احوالش از آشنایانش بودم.
پن۲: در همین اواخر گاه پیرزنی از همان روستا به خانهمان میآمد می گفت مهتاب پیر و از کارافتاده شده است.
Nelson Rolihlahla Mandela (Xhosa pronunciation: [xoˈliɬaɬa manˈdeːla]), born 18 July 1918,[1] served as President of South Africa from 1994 to 1999, and was the first South African president to be elected in a fully representative democratic election. source: wikipedia
اول سیرکان یک شهر کوچک از شهرستان سراوان است. تقریبا نزدیک مرز پاکستان. راه آسفالتهای از طریق کلپورگان به سراوان متصل می کند. البته من شخصا این بخش از سراوان را ندیدم. اطلاعات بر اساس صفحه ویکیپدیا فارسی استخراج شده است.کتابخانهٔ سیرکان نیز در ۲۱ ماه مه ۲۰۰۵ از سوی انجمن یاری گشایش یافت.(ویکیپدیا) دوم…
روز گذشته بعد از سفری چند روزی به مقصد جنوب بلوچستان به خانه باز گشتم. این چند روز به شهرها و روستاهای مختلف در مسیر ایرانشهر به چابهار سر زدیم. این تعطیلی چند روز فرصت مناسبی برای مردم بود تا سفر تفریحی داشته باشند. سفر را با روزی تقریبا گرم به مقصد پیشین شروع کردیم….
دوشنبه ۲۹ آذر: صبح از ایرانشهر به سمت زاهدان حرکت کردیم. چون خستگی ناشی از رانندگی توان انجام کارهای آن روز را از من می گرفت، تصمیم بر آن شد از اتوبوس استفاده کنیم. البته کمبود سوخت دلیلی دیگر برای این تصمیم بود. تقریباحوالی ظهر به زاهدان رسیدم. هوا آنجا نسبت به ایرانشهر سردتر بود….
لاریجانی: بیان اوباما شبیه گاوچران هاست http://tinyurl.com/6k86at # سویس به پیمان شنگن پیوست http://tinyurl.com/6ys74y # دارم کتاب بادبادک بار رو می خونم #
مذاهببلوچ در طول تاریخ دین و آیین مختلفی داشته است. الان اکثریت بلوچ سنی حنفی دیوبندی مسلک هستند. اهل حدیث یا سلفی و شیعه هم با درصدی پایین هستند. ذکری یا ذگری مذهبی بلوچ-ساخته با رویکرد آخرالزمانی و مهدی باوری است که تقریبا حدود ۸۰۰هزار نفر بوده و در پاکستان بود و باش دارند. بلوچ…
وقتی دنیایمان را برای هنرمندان چنان تنگ و تیره می سازیم با زبان بی زبانی مرگشان را تسلیت گفته ایم.
به قول واحد برای زنده بودن مهتاب بیشتر متاسف بودم تا برای مرگش.
سلام
من امروز این خبر ناراحت کننده رو شنیدم و خیلی متاسف شدم نه برای مهتاب بلکه برای خودمان
تا روزی که زنده بود کسی از او یادی نمی کرد وقتی فوت کرد می گویند چقدر ناراحت کننده
مگر ما مرده پرستیم که فقط هنگام مرگ از عزیزانمان یاد می کنیم
خوش به حالشان بلوچ به دنیا آمدند بلوچ زیستند و بلوچ فوت کردند
و مجاهدی بودند که برای حفظ فرهنگ بلوچ جهاد کردند و من حتی شنیدم که ایشان خیلی آدم متدینی بودند و نماز گزار بودند خداوند نماز هایشان را قبول و ایشان را در جنت جا عنایت کند